mimmiiii

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

SLÖJD! :D

Av Mimmi - 28 januari 2011 10:25

Idag har jag slööööööjd!!! Jaa! Jag ääälskar syslöjd, och jag är bra på det   

Och vi ska virka   

så jag kommer ROCKA FETT i syslöjd X3


Hihi, gillar ni slöjd? JAg tycker att det är bra att komma bort från skolarbetet och få jobba estetiskt ett tag   


  

 
 
Amber

Amber

28 januari 2011 13:05

ÄLSKA SYSLÖJD :'D
Fast det har hänt något tråkigt med vår syslöjds fröken...:O
Kan berätta för daj om du vill <3

http://aaamber.bloggplatsen.se

Mimmi

28 januari 2011 17:48

Säg nästa gång vi är innte samtidigt på MSP :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards