mimmiiii

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

korv potatis gurka o tunnbröd = äcklig lunch... <3

Av Mimmi - 20 december 2010 10:59

jag har just ätit lunch, min lillasyster Sofia, 12 år, lagade den, hon är inte direkt världens bästa kock, men det gick ner    


nu kollar jag runt på bloggar typ, här är några som är läsvärda   


www.floppa.bloggplatsen.se

www.aaamber.bloggplatsen.se

www.mspkillen.bloggplatsen.se

www.mspcurry.blogg.se


floppa o mspcurry är tretton år precis som jag, sen tror jag att Aaamber är tolv och mspkillen är elva, men jag tror bara det, jag vet inte säkert   


idag slutar min andra lillasyster, Johanna 9 år www.blackimsp.blogspot.com, skolan och Sofia ska kolla på, men jag vet inte om jag ska... hon ska kolla för att hon gick i den skolan förut och har ngra kompisar  som ska gå dit o kolla. Men jag känner ingen, bara en i åttan men hon kännre jag bara till, jag har aldrig pratat med henne.

det får mig att tänka på min skolavslutning iår! Jag fick två MVG, vilket är JÄTTEJÄTTEBRA för att "bara" gå i sjuan, o så kom jag tvåa i högstadietsmatematiktävling! jagvar sjukt stolt när jag kom hem o då fick vi pizza oxå, så den dagen var jättebra!   


men idag ska jag typ bara va med syrran o kanske åka med mamma o köpa poleringsmedel elr ngt till ljustakar, för våra ser hemska ut, de har GRÖNA fläckar här o var   


  

 
 
Floppa

Floppa

21 december 2010 08:43

Kul att du skrev min blogg! Och du har rätt jag är 13!

http://floppa.bloggplatsen.se

Mimmi

21 december 2010 15:52

tur att jag hade rätt. annars hade det blivit pinsamt... :P

 
Amber

Amber

21 december 2010 10:10

:D
Kul att du rekomenderar min blogg!!!
:D :)

http://aaamber.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Floppa

21 december 2010 10:17

Min lillasyster (amber

 
Ingen bild

Zara

4 januari 2011 09:41

Emilia, du kom ju faktiskt 2:a av sjuorna. inte av hela skolan, tänkte bara det, du vet ju hur jag är (perfektionist) puss <3

Mimmi

4 januari 2011 19:42

jaja, detaljer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards