mimmiiii

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

GOD FoRTSÄTTNING ALLihOPA <3

Av Mimmi - 25 december 2010 19:45

  ja, det har ju vart jul nu så jag antar att jag får säga god fortsättning ist   

Jag hade en jätterolig Julafton o fick en massa fina saker, jag kan visa bilder sen när pappa fixat den trådlösa uppkopplingen till min data som pajja idag   


Tycker ni att man e wb-fjortis om man skriver dåh ist för dåh?

för jag gör lixom det, och säger typ o asso hela tiden, är jag en wb-fjortis dåh?


NEJ! Och ingen kan säga att jag är det om de inte träffat mejj, elr bara har pratat med mig en gång på MSP, och jag kan VISST vara tretton år o spela MSP, jag blir så trött på alla ni som är så dömande!

Sluta bara, ni kan säga till mig att jag är för gammal för att spela MSP, ja då kan ni väl säga samma sak till Aayla, Blondieebabe och Ome, som är 14, 13 o 13 år?

Gör DET innan ni säger något sånt till mejj OK?


leedsen för det där, jag var tvungen att skriva det eftersom jag blir bemött med sånna otrevligheter hela tiden!

SLUTA! snälla?   


min lilla tävling som jag höll (vad var det från början tävlingen) ska jag avsluta när jag är klar med detta inlägg, jag ska lägga ner tävlingen oxå.

men  nu till resultaten:

En person trodde att det var Minnah carlsson och en person trodde att det var Katy Perry, tyvärr hade ingen rätt

Det rätta svaret var : Lady Gaga   

nu ska jag börja med riktiga undersökningar   


  


 
 
Floppa

Floppa

26 december 2010 10:05

Jag har oxå haft en bra jul! men jag var bortrest så jag ska få mina julklappar till ny år! XD

http://floppa.bloggplatsen.se

Mimmi

26 december 2010 19:45

så kul! jag skulle inte ork vänta tills nyår :P

 
Ingen bild

floppa

26 december 2010 19:06

jag såg inte att det var hon på bilden!
och jag har inte märkt att du skriver dåh! XD :P

Mimmi

26 december 2010 19:44

hade du inte? det är konstigt.......
men någon gjorde det o kallade mejj wb-fjortis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards