mimmiiii

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Emelie gäst-bloggar

Av Mimmi - 3 januari 2011 13:52

Hejhej alla fina människor!

Jag heter Emelie, jag är Emilias (Mimmis) bästa tvilling-smarties-syster. Jag gäst- bloggar lite idag. Det är helt otroligt roligt så jag hoppas det är lika kul att läsa det jag skriver.

Jag tänkte först berätta lite om mig själv, alla är ju inte direkt min mamma och känner mig på alla sätt. 

Ja, jag heter Emelie som jag sa, jag är tretton år. Ja, vad kan man mer berätta? Jo jag kan ju berätta lite om min intressen. Jag dansar, snart ska jag om min smartis-tvilling börja på balett. Det ska bli superkul, antagligen svårt eftersom vi bara ska hoppa in i en fortsättnings grupp där alla har dansat i ett år eller mer, men det blir nog bra. Vad är det värsta som kan hända? Jo vi är för dåliga och blir tvungna att sluta, men det kommer aldrig hända.....hoppas jag.

Sen har jag åkt massor av skridskor kan jag berätta, jag har tävlat i konståkning. Det är helt underbart kul, men jag har slutat. Då undrar ni säkert varför? Jo för det kom en ny helt sjuk tränare till klubben och förstörde allt för mig, så jag var tvungen att sluta, ursligt, jag vet. Sen tycker jag om att träffa mina söta, fantastiska, gulliga vänner. Göra smycken, sen är jag lite tråkig jag gillar att läsa (så tråkig är jag) men alla har sina dåliga sidor ellerhur? Det är lite svårt att veta vad jag ska hitta på, men jag kan ju berätta att jag hatar skollunchen. Den är alltid vidrig och hemsk potatismos är värst. Det var nog allt jag kunde komma på just nu, men om jag har tur så får jag gäst-blogga mer hos Mimmi, då kanske jag kommer berätta lite mer om mig själv.


Jag skriver snart till er igen (hoppas jag). Det är helt fantastiskt kul, tack alla fina människor för att ni läser det här.XD


Kram             

Emelie           

 
 
Ingen bild

zara öfc

3 januari 2011 17:59

Haha, emelie. du är allt rolig du. puss på er <3

Mimmi

3 januari 2011 18:34

jess öfc she izz

 
Ingen bild

zara

4 januari 2011 09:45

och ni kommer inte att bli fördåliga så att ni blir ut kickade från balleten (jag ska se till att ni inte blir det.) haha. men kan ni alla balletpositioner upp till 5 nu? det hoppas jag iaf. puss <3

Mimmi

4 januari 2011 19:42

alla fem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards