mimmiiii

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Solsidan<3

Av Mimmi - 16 januari 2011 21:16

jag äääääälskar Solsidan, det är juh så sjukt kul, helt min humor (vilket är en weird humor, menmen xP) så jag såg på det idag, händelserikt inlägg så här långt   

 

jaja, idag skulle jag ta hand om min mormors hund i några timmar, men eftersom det börjat töa nu så ville inte hon åka bil och riskera att hamna i en trafikolycka eller stoppas av en och hamna i en kilometerlång kö. Så jag hade en helt vanlig icke-händelserik söndag 

 

och så har jag Svenska prov på hur mkt som helst på tisdag, och det känns som om jag inte kan ett dugg! Och så å vet jag itne om vi har engelska läxa elr inte, för jag har smsat typ halva min eng-grupp (rättare sagt typ 4 pers) eftersom jag inte fattar ett skit av vad som står på schoolsoft, men bara en har svarat   så jag e skiträdd för att vi har en läxa som jag inte gjort!

 

jaja, jag ska fixa en sån där grej nu... och kanske en ny design (igen xD) som passar till den där lilla grejen dåe...   

 

  

 
 
Amber

Amber

17 januari 2011 17:52

GAAA! vem gillar inte solsidan :´D

http://aaamber.bloggplatsen.se

 
Floppa

Floppa

19 januari 2011 18:14

Ja precis som amber <3 sa!
Jag håller med det e jobbigt att inte ha koll på läxor XD

http://floppa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards