mimmiiii

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Tandställning om TVå veckor bara!!!!<3

Av Mimmi - 20 januari 2011 18:42

Gaaaah! Imorgon ska jag dra ut den fjärde och sista tanden (inte sista tanden i min mun utan sista tanden jag drar ut innan jag får på mig tandställningen)   

Någon av er som har tandställning? För jag är skitskraj för hur det kommer kännas!  

Men imorgon ska jag köpa gooooodiz på Lidl efter skoooolan! O mamma får inte veta det   jag e en busig ungee! xP


Jag är på flumm humör, ursäkta mig  


  

 
 
Fredrica ;D

Fredrica ;D

20 januari 2011 20:01

Jag har haft tandställning, då hade jag en gomtandställning(som man sätter uppe i gommen) som man tog av varje kväll och när man åt. Men jag vet ju inte vilken sorts tandställning du ska få ... ^^
Men jag ska antagligen få räls, fast det e inte säkert... :(

http://www.juliafredrica.bloggplatsen.se

Mimmi

20 januari 2011 20:25

Tack för svaret

 
Amber

Amber

20 januari 2011 20:43

Min kompis hade tandstälning, hon hade rels :)
Du behöver inte vara skraj, tänk på att du får jätte fina tänder efteråt :D

http://aaamber.bloggplatsen.se

Mimmi

21 januari 2011 19:50

Jaa, det är ju skönt, men som sagt, min syrra har hur jävla (förlåt för att jag svär) ont som helst efter tandläkarbesöken...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards