mimmiiii

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Godmorgon<3

Av Mimmi - 22 januari 2011 09:31

Jag vaknade först av alla idag, eller näst först, mamma var ju uppe   

Och jag hade legat i sängen i en halvtimme typ o spelat fåniga mobilspel   

Men nu är jag uppe


Idag har jag dans, och imorgon är det första dagen på baletten. F*n vad jag är nervös för den!  

Jag och min ena kompis ska nämligen hoppa in i en grupp med människor som dansat i ett år/en termin redan! Så jag är livrädd för att jag ska ramla och skämma ut mig totalt eftersom min balans är den sämsta i världen!

Och så har jag haft lite problem med den kompisen, eller inte problem med henne, utan jag har haft problem med att ha så bra kompisar, och överreagerar på allt...

Men jag hoppas hon förlåter mig idag... För gjejen som jag gjorde är nästan oförlåterlig, nästan hoppas jag 


Men nu till roliga grejer!   

Det bor en liten ekorre på vår tomt! Den är jätegullig!   

Den springer fram och tillbaka och hämtar nötter som pappa lagt ut till fåglarna, och fåglarna står ju och äter av sina frön, så ekorren skrämmer bort dem!   


Och en liten bild:

  

  

 
 
Floppa

Floppa

22 januari 2011 10:18

ekorrar e ju jätte söta! vi har bara lite småfåglar på våra tomt, men dom e oxå söta! :)

http://floppa.bloggplatsen.se

Mimmi

22 januari 2011 17:43

Vi har både och xP de är visserligen söta, men de blir irriterande.... tro mejj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 mars 2011 22:14

Ursäkta mitt spräk men försvinn herifrån! (felstavat jag vet, så påpeka dt nt)   Jag bloggar på www.elysias.blogg.se!   I'm out! xD ...

Av Mimmi - 10 mars 2011 18:39

Jag bloggar på www.mimmsich.blogg.se! Glöm inte det så ses vi där nåsta gång! Kramis! ...

Av Mimmi - 2 februari 2011 21:07

Hejdå bloggplatsen, välkommen tillbaka blogg.se! byter blogg till: www.mimmsannz.blogg.se   vi ses där! :D  ...

Av Mimmi - 1 februari 2011 22:23

Jag kan itne lägga upp BILDER längre!   Och jag kanske ska prova blogg.se igen, för det är lättare m designerna o så, asso HTML koder o så, i stilmallen. Jga kan be min kompis hjälpa mig :D     //mimmi :) ...

Av Mimmi - 30 januari 2011 11:39

jag skulle lägga upp en bild på vad jag har på mig idag,NYA men bilduppladdaren laggar, man kan välja bild, men den laddar itne upp den i bildarkivet typ, så irriterande!      jag har iaf på mig detta: skjorta - hm - 199 kr linne - hm - typ 9...

Det här är jag O.o

Hej, jag heter Emilia, men vill kallas Mimmi, jag är tretton år och fyller 14 den fjärde september :3

Klockan är..... X3

Sök i min lilla blogg

Inlägg X3

Besökare O.o

Fråga mig

14 besvarade frågor

Rösta!!!

Hur gammal är du?
 1-5
 6-10
 11-12
 13-15
 16 och uppåt

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards